SIAPA SAYA

by - 14:05





Salam perkenalan dari saya.  Nama saya ialah Eko Salina Kasman.  Dikenali dengan panggilan Eko. Saya berasal dari negeri Johor Darul Takzim dan dilahirkan pada tahun 1977.

Berkelulusan Ijazah Sarjana Muda Kewangan (Uitm) dan mempunyai kelayakan dalam Shariah Registered Financial Planner oleh Malaysia Financial Planning Council (Membership No. M30013017).  Mempunyai pengalaman bekerja dalam bidang kewangan selama 20 tahun di syarikat swasta. 

Terhasilnya blog ini hanya sekadar ingin berkongsi cerita tentang anak-anak, kehidupan dan juga perancangan kewangan. Dalam usaha untuk persediaan hari persaraan dan juga pendidikan anak-anak, saya akan membantu anda dengan menjadikan wang anda lebih bernilai dengan pelbagai rangkaian pelan simpanan dan perlindungan serta maksimumkan potensi pulangan anda dengan pelaburan patuh shariah.  Selain daripada itu saya juga membantu anda dalam perancangan pewarisan harta.  




Untuk Konsultasi mengenai pelan perancangan kewangan boleh hubungi:
Call/ Wasap: 017-240 8646

Lokasi: Kuala Lumpur, Selangor, Negeri Sembilan, Melaka dan Johor

You May Also Like

0 comments