Tips mudah orang mencari penjual

by - 14:44

Teks: Eko Salina Kasman
Gambar: Koleksi sendiri

Bismillah,

"Didoakan sesiapa sahaja yang baca posting ini dideraskan rezeki yang banyak."  Aamiin. :)

Kali ini kita bersiaran dengan tips mudah pembeli mencari penjual. 

Biasa tak apabila kita hendak mencari sesuatu kita rujuk 'pak ‪‎Google‬'.  Rasanya ramai pembaca di luar sana biasa alami situasi macamnikan..Termasuklah saya juga :D

Contonya bila dapat tahu ‪'Buku Bisnes Cara Kami‬' tulisan kak Fel adalah buku paling hot dipasaran bulan Disember 2015 sehinggakan terpaksa jilid semula, dengan sendirinya kita hendak tahu betul ke best sangat buku tu.

Apa lagi pastinya kita terus google dan hendak tengok ada tak ulasan pasal buku ni.smile emoticon

Secara tidak langsung pak google adalah sebagai penyelesaian masalah kita. Tidak perlu iklan sepanjang masa di Facebok  atau FB ads yang memerlukan perbelanjaan.

Kita belajar bina blog‬ dengan betul.  Kita pasak nama dan bisnes anda di google.  Umpama seperti business card kita.  Kami mara 2000 orang pelajar dan secara tidak langsung dapat meningkatkan aliran trafik ke blog anda. Sekiranya tiada produk sendiri, di Akademi Bekerja Di Rumah mempunyai beberapa produk pilihan, produk sunnah, buku, pakej ebook dan ruang pengiklanan. Secara tidak langsung kita dapat jana pendapatan melalui blog. 

"Berjemaah itu kan lebih baik dari berseorangan"

Kami di ‪Akademi Bekerja Dirumah‬ sedia membantu anda. Kelas dijalankan secara online dan tidak perlu keluar rumah serta lebih fleksibel.

Ada yang nak belajar?

Boleh whatsapp atau pm saya di talian 017- 240 8646



You May Also Like

0 comments