Saturday, 24 January 2015

Kenangan Mengusik Jiwa






"Berkawan biar seribu, berkasih biar satu"


Ya berkawan biar seribu, namun musuh jangan dicari. Ermm..tetiba malam-malam terfeeling lebih pulak. Tetiba teringat akan kawan-kawan seperjuagan, yang susah senang bersama dan mungkin ia nya akan terus berada dalam ingatan.


Keakraban kita dalam satu 'department' memang tidak dapat disangkalkan. Kita bagaikan adik beradik. Sehinggakan tahu kegemaran dan kekurangan masing-masing. Gelak tawa, tangis dan gaduh rencah dalam persahabatan. Namun tidak pernah sekali ada perasaan dendam malah sikap keakraban inilah yang membuatkan ia sukar dicari ganti.


Segalanya sudah tertulis. Setiap pertemuan pasti ada perpisahan. Sama ada cepat atau pun lambat pasti kita akan berpisah jua. Biarlah segala kenangan kita bersama menjadi memori yang terindah dan kadang kala ia membawa kerinduan.


Buat kalian yang masih di TPB teruskan perjuagan, kalian sememangnya insan yang terhebat. Kepada sahabat-sahabat, semoga kalian akan beroleh kejayaan walau berada di mana sahaja. Terima kasih di atas persahabatan ini walau seketika cuma. Ingat daku dalam doamu dan jangan ada perasaan benci sesama kita.


Semoga persahabatan ini kekal selamanya.



video

No comments:

Post a Comment