Mudahnya Menjemput Rezeki

by - 18:20


Assalamualaikum dan salam ceria,




Tahukah anda untuk mendapat rezeki sememangnya sangat mudah apabila kena caranya?


Saya sendiri sebagai pembaca Mudahnya Menjemput Rezeki berasa tidak rugi memilikinya. Bagaimana rezeki itu hadir dengan mudah sekiranya kita beriman dan menjaga solat lima waktu, solat tahajud dan solat dhuha. Buku ini juga memberi kesedaran dan keinsafan kepada saya untuk lebih dekat kepada Allah. Selain solat, membaca al-quran, amalan zikir juga dapat melahirkan rasa cinta kepada Allah, dan dicintai Allah. Menjemput rezeki dengan mendoakan orang lain dan amalan sedekah juga merupakan pelaburan yang baik, di mana rezeki kita datang tanpa disangka-sangka.


Mudahnya Menjemput Rezeki merungkai rahsia mudah untuk mendapat rezeki. Ia dikongsi oleh penulis yang telah mengalami ‘peristiwa mendapat rezeki’ daripada Maha Pemberi Rezeki dengan mekanisme yang tertentu.

Ikutilah rahsianya, ada pula janji menarik daripada Allah bagaimana untuk menambah rezeki. Bukan itu sahaja, malah diberi pula formula bagaimana supaya rezeki yang sudah berada di tangan boleh terus berkembang. Bukan sekadar itu, Allah berikan lagi formula bagaimana supaya rezeki yang sudah berkembang dan bertambah banyak tidak pula musnah.



You May Also Like

0 comments